sobota, 19 lipca 2014

HEJKOŁ!!

A więc...
nie zaczyna się zdania od "A więc"
więc...
Piszę tą wiadomość, nie wiedząc czy jest ona dobrą wiadomością, czy raczej złą. Wraz z nią wiąże się dużo pracy, które muszę włożyć, aby udoskonalić tego bloga, jednakże wiem,że nie będzie to takie proste, a wszystko co było do tej pory obróci się o 180 stopni.
Przechodząc do rzeczy, kiedy zaczynałam tego bloga, jak i mojego pierwszego bloga, mój styl wielce się zmienił i teraźniejsza Aki nie jest już tą samą co wcześniej. Od kiedy zakochałam się w twórczości Tolkiena zaczynam zauważać znaczną poprawę w tekstach mojego autorstwa, szczególnie jeśli chodzi o opisy, które kocham nad wyraz i nad którymi wciąż ciężko pracuję.
Przez to wszystko jest mi nieco wstyd za me wcześniejsze rozdziały i samej mnie one nie zadowalają, tak samo z twórczością innych, gdy sama się poprawiłam (choć wciąż jeszcze wiele mi brakuje) i zaczęłam dostrzegać prawdziwe piękno w słowach pisanych, nie potrafię już pokochać przeciętnych opowieści, nawet jeśli ich wątek jest ciekawy.
Tym sposobem ogłaszam wszem i wobec, że wszystkie rozdziały znikną i w większym lub mniejszym stopniu staną się częścią nowych, ale za to lepszych rozdziałów, jednak kiedy to nastąpi-jeszcze nie wiem. Możliwe, że potrwa to trochę, a pierwszy stary-nowy rozdział pojawi się dopiero po wakacjach.
Póki co mogę powiedzieć, że będą dłuższe i mam nadzieję-ciekawsze.
Podczas tej przerwy zapraszam was do czytania mojego pierwszego bloga, jest on w tematyce ShikaTema i choć zaczyna się... słabo jak już wyżej napisałam, ale z biegiem czasu, późniejsze rozdziały są ciekawsze. ^_^
Bardzo was proszę o przeczytanie "odnowionych" rozdziałów gdyż mimo wszystko będą istniały w nich pewne różnice bądź dodatkowe informacje przydatne w późniejszych rozdziałach.
ALE WIEDZCIE, ŻE JA-*AKIMITA YōKINA, MAM ZAMIAR DOPROWADZIĆ TĄ OPOWIEŚĆ DO KOŃCA I POD ŻADNYM POZOREM NIE PORZUCĘ JEJ BO MAM TAK ZAJEBISTE ZAKOŃCZENIE, ŻE NIE MA OPCJI BY TO SPIEPRZYĆ!!

************
PS. Dopiero teraz dowiedziałam się, że Yōkina oznacza "wesoły", kiedy je tworzyłam po prostu wzięłam literki, które w miarę pasowały XD A moje skrócone imię brzmi "Aki" czyli jesień. Macię więc Wesołą Jesień ^^
Buziaczki i do następnego :**
Aki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz