środa, 28 sierpnia 2013

0. Prolog.

Życie jest jak bajka - Zawsze się kończy.
Podczas naszej krótkiej opowieści możemy wiele przeżyć.
Ale nadchodzi taki czas, gdy trzeba odejść.
Nasi najbliżsi cierpią...
Jedni bardziej, drudzy mniej.
Jednak okazuje się, że są i tacy, którzy pragną zemsty.
Dążą do niej przez długi czas, by w końcu móc się odpłacić...
...i zabić!
Ludzie muszą poczuć co to znaczy ból po utracie bliskiej osoby.
Jak wtedy zmienia się dotychczasowe życie.
Do zemsty potrzeba ludzi, którzy mają ten sam cel...
Co się jednak dzieje, gdy wszystko wymyka się spod kontroli?
Gdy tracisz uczucia i stajesz się maszyną do zabijania?
Czy jest ktoś, kto może cię powstrzymać?

***************
Serdecznie zapraszam na mojego drugiego bloga. Jak można zauważyć po nagłówku oraz adresie, jest on o reaktywacji Akatsuki przez Kunoichi Wioski Piasku. Od razu mogę powiedzieć, że nie zapowiada się to na długą historię, ale zapraszam do czytania.^^
Aki

3 komentarze:

  1. Ohayo! :3
    Tak więc jestem, skorzystałam z zaproszenia, głownie dlatego, ze cudowną autorkę znam też z drugiego bloga. :3
    Jak na prolog to bardzo mnie zaciekawiłaś, lubię, kiedy są fragmenty pisane właśnie w takim stylu. Nie za bardzo umiem to ubrać w słowa, ale liczę, że wiesz o co chodzi. ;D
    Akatsuki, Akatsuki, Akatsuki... Temat popularny, ale Temari + Akatsuki? No, z tym się jeszcze nie spotkałam! Zapowiada się bardzo ciekawie. Dodatkowo strasznie zaciekawiło mnie jakiej zemsty może chcieć nasza bohaterka?
    Podoba mi się również, że określiłaś iż historia nie będzie długa, bo lubię czytać blogi od początku do końca i przynajmniej mam tutaj pewność, że to opowiadanie zakończysz. :3
    Tak więc, nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na rozdział pierwszy, który, mam nadzieję, pojawi się niebawem. :) Oczywiście chyba nie muszę wspominać, że chcę być informowana? ;P
    Życzę ci mnóstwa weny, buziaki. ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, dziękuję *^o^*
      Myślę, że wiem o co chodzi i bardzo się cieszę, że się zainteresowałaś. (o to mi chyba chodziło...^^)
      Tak, ja też się z tym nie spotkałam, dlatego właśnie taki pomysł. Muszę przyznać, że lubię być oryginalna XD
      Mi nie przeszkadza długość, ale nienawidzę kiedy czytam jakiegoś bloga i nagle tytuł posta: "Zawieszenie". Wtedy szlag mnie trafia ładnie mówiąc.
      Tak, rozdziały będą krótkie, ale pojawiać się będą częściej w zależności jak na to czas pozwoli i szkoła. Na pewno będę cię informować.
      Aki^^

      Usuń
  2. Heyy;)
    Znalazłam Twojego bloga na innym z blogami o tematyce Naruto. I tak patrzę... Kurczę, Temari i Akatsuki?! Tego jeszcze nie było. Przywiedziona ciekawością przybyłam.. Prolog mi się podobał,choć jeszcze nie wiadomo o co chodzi..;p
    Lecę czytać dalej.

    OdpowiedzUsuń