poniedziałek, 4 listopada 2013

Zagadka cz.1


GOMEN!!!
Z powodów konkursów, lekcji, przygotowań do egzaminu i etc. zawieszam bloga na dwa tygodnie! A potem postaram się wrócić z nowym "Misiem" i ciągnąć to do końca 1 części i jeszcze dalej (W końcu chcę to skończyć!!). 
Na razie potrzebuje odpoczynku od bloga bo nie mam weny. (tzn. zapomniałam tego co miałam ochotę zapisać i nie napiszę dopóki sobie nie przypomnę lub póki nie wymyślę czegoś lepszego XD)
Do tego czasu przedstawię wam krótką historyjkę...
***
Obudziła się, wydawałoby się nawet, ze wszystko jest w porządku. Włosy dziwnym sposobem nie były wcale potargane, ale... za krótkie... "Co?" pomyślała, "J-jak to możliwe?" Nie mogła uwierzyć więc podeszła do lustra i przyjrzała się dokładniej, nie chce wierzyć-znowu zerka! Pierwsze co przyszło jej do głowy to... brokuł... tak czuła się jakby miała założonego na sobie wielkiego, zielonego, dojrzałego brokuła. Drugie co zwróciło jej uwagę, to jedna, gruba kreska nad brwiami, która chyba była brwiami. 
-J-ja-jęknęła cicho.-Kim ja jestem?-Zapytała samą siebie, patrząc w lśniącą powierzchnie lustra. Podniosła rękę i delikatnie zaczęła dotykać nieznanych sobie rysów twarzy. Wybiegła z domu, który jak się później okazało, nie był znanym jej dotychczas miejscem spoczynku i udała się w stronę swojego prawdziwego domu. Nie patrząc na drogę, biegła w kierunku północnym, do czasu aż na kogoś nie wpadła.
-N-Naruto-kun-Szepnęła onieśmielona, zapominając iż nie jest teraz sobą. On jednak nie zareagował, podniósł się i poszedł dalej mamrocząc pod nosem.
-Geotrupes stercorarius, Sphaerius favosus, Sitophilus granarius, Gyrinus natator.-Brzmiało to jak jakieś klątwy w innym języku, ale nawet jeśli... to czy możliwe jest by "żółta czuprynka" znała jeszcze jakiś inny język?!
-N-Naruto...-Zawiodła się, nie spodziewała się, że ją zignoruje. Choć właściwie, po co ktoś taki jak on miałby ją zauważyć, nawet jeśli znajdywała się w innym ciele...?
******************************************
Jest to pewnego rodzaju zagadka dla was, kto jest kim? Czyli kim jest główna postać z opowiadania?
Odpowiedzi piszcie w komentarzach.
Aki
PS. Jutro dodam część z kolejną postacią...

3 komentarze:

  1. Szkoda, że na razie nie będzie "misia". No ale trudno, trzeba czekać :D
    W sumie, to chyba nie wiem o jaką postać może chodzić. I jeszcze ten dziwny język... jakaś podpowiedź by się przydała xD Ale może spróbuję strzelić coś... Hmm... jak ktoś mówi do Naruto "Natuto-kun" to mi się od razu kojarzy z Hinatą. To może to jest Hinata w ciele Rocka Lee. Ten brokuł mi się z nim kojarzy xD No, ale nie wiem. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hinatka i jej senny koszmar? Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Cię długo nie było! Oj nieładnie tak zaniedbywać bloga! :c

    mi także skojarzyło się z Hinatą zamienioną w Rocka Lee. A Naruto..nie mam pomysłów, choć to na pewno nie jest on ^^'

    OdpowiedzUsuń